Mitt 2010!



- Jag blev singel efter ett 2 och ett halvt år långt förhållande
- Jag förälskade mig i smink
- Började sista året på min utbildning och närmar mig min examen
- Flyttade för tredje gången på ett år och blev roomie med finaste Joey på Torpa
- Jobbade min tredje sommarsäsong på Burger King Balder på Liseberg
- Min mamma och hennes sambo Thomas tog över en restaurang i Alingsås
- Min pappa och hans sambo Ingelin förlovade och gifte sig
- Jag skaffade två kattungar vid namn Douglas och Ronny. Tyvärr fick jag sälja dem några månader efter
- Jag har kommit mina fina Jönköpingstjejer närmare än någonsin
- Jag gick ut på krogen minst en gång i veckan 
- Jag firade nyår med min tre äldsta vänner och kunde inte haft det bättre!

Mina förväntningar på 2011 är att det ska bli ett kanonår. Jag skall ta tag i mig själv och göra sådant jag trivs med att göra. Jag skall lägga negativa saker åt sidan och låta 2011 bli mitt mest positiva år någonsin. Jag skall ta tag i skolan och ta examen med bra betyg. Jag ska vara världens bästa kompis.

Puss!

Kommentarer



Namn:
Vill du slippa skriva i det här varje gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback