Eller inte?

Åh, kommer ingenstans med de där jädra arbetsproverna. Har suttit och googlat och googlat över exempel på förra årets arbetsprover och det dämpar min kraft ännu mer. Jag kommer aldrig någonsin ens komma till intervju! Kämpa eller inte kämpa är frågan.

Idag har varit en annorlunda dag. Vaknade vid halv tre och fick ett ryck och började städa det första jag gjorde när jag vaknade. Nu är det fint och fräscht i mitt rum och snart ska jag fortsätta kolla på The Big Bang Theory utan att ha dåligt samvete av att jag inte sitter med arbetsproverna. Kreativitet skall inte tvingas fram, så det så!

Dagens mysiga händelse är att jag kommer få nattligt sällskap av kära Stephanie. Myspys!

Kommentarer



Namn:
Vill du slippa skriva i det här varje gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback